מוצרי קוסמטיקה וטיפוח

קוסמטיקה וטיפוח

 

בעידן המודרני גברים ונשים מודעים יותר ויותר למראה החיצוני שלהם כבר מגיל צעיר מאד.

תעשיית הקוסמטיקה מגלגלת בעולם מיליארדי דולרים בשנה וגם בישראל התעשייה הזאת משגשגת מאד.

קוסמטיקה וטיפוח אלה תחומים רחבים מאד המתחילים בשגרה היומיומית של כולנו ועד טיפולי פנים בסיסיים לשימור וטיפוח העור, וניתוחים פלסטיים והזרקות תחזוקה ושיפור המראה החיצוני.

 

קוסמטיקה

כיום ישנם אינספור מותגים וחברות שמציעים מגוון מוצרי קוסמטיקה לטיפול בכל סוגי העור, אם זה עור פנים יבש, או עור פנים סובל מאקנה, ניתן למצוא מגוון רחב של קרמים וסרומים ייעודיים שיטפלו בכל בעיה או סוגיה של עור הפנים. תחום הקוסמטיקה רחב מאד ובהתפתחות תמידית. התחום מחולק לטיפולי מניעה של בעיות עור קלות וקשות ועד טיפול בתופעות רפואיות שונות.

 

מהי קוסמטיקה רפואית?

קוסמטיקה רפואית מתייחסת לטיפולי קוסמטיקה המתמקדים בטיפול בתופעות כמו אקנה של עור הפנים, אדמומיות, פיגמנטציה, קמטים ועוד.

קוסמטיקאית פרא רפואית צריכה לעבור הכשרה מקיפה בקוסמטיקה וזאת על מנת שתוכל לגשת ולטפל בבעיות של עור הפנים, כמו כן, על הקוסמטיקאית יהיה להתאים טיפול מתאים לאחר אבחון סוג עור הפנים באמצעות תכשירים מקצועיים וייחודיים לכל בעיה של העור.

 

שמירה על טיפוח

רוצה להיות נקיה ומטופחת? כל אחת יכולה… התחום אינו שמור רק לאוהבות הטיפוח והיופי או רק לבעלי ממון שיכולים לרכוש מוצרי טיפוח יקרי ערך, אלא כל אחת יכולה להראות מטופחת ומתוקתקת בהשקעה של חמש דקות במהלך השגרה היומיות.

טיפוח גורם להרגשה טובה ורעננה ומעלה את הביטחון והערך העצמי ולכן הוא מאד חשוב ומשתלם במהלך החיים.

מדובר על תחום רחב שכולנו מכירות מחיי היום יום והשגרה. טיפוח מתחיל ברמה היומית שמירה על עור הפנים באמצעות סבון, מי פנים וחלב פנים ועד מריחת עור הפנים בקרם לחות, סרום, קרם עיניים ואיפור.

חשוב לטפח ולנקות את העור באופן שגרתי ולשמור על העור מפני תופעות של זיהומים, תופעות הורמונליות ופצעים.

אם את לא יודעת איזה סוג פנים יש לך, רצוי לגשת לאבחון סוג העור אצל קוסמטיקאית מוסמכת על מנת שתוכלי להתאים לו את סוג התכשירים שמתאימים לך במדויק.

 

× במה נוכל לעזור?